REGULAMIN SALONU
SKONTAKTUJ SIĘ:
668-505-444
Klienci korzystający z usług salonu zobowiązani, są do zapoznania się z poniższym regulaminem.
W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, najlepiej z kilkudniowym wyprzedzeniem informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa. Jeśli to pierwsza wizyta pieska w salonie proszę o poinformowanie o tym fakcie w celu zarezerwowania dla pupila większej ilości czasu, żeby przyzwyczaić go do podstaw zabiegów pielęgnacyjnych. W razie odwołanie wizyty proszę o kontakt telefoniczny minimum dzień wcześniej.
Bezpośrednio przed wizytą w salonie proszę nie karmić psa oraz zapewnić mu dłuższy spacer w celu załatwienia wszystkich potrzeb fizjologicznych.
W salonie nie podaję żadnych środków uspokajających.
W salonie używane są tylko profesjonalne, bezpieczne kosmetyki dla psów posiadające atest.
Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji I sterylizacji
Właścicieli psów agresywnych proszę o informowanie o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Jeśli mimo założonego kagańca pies nie daje się opanować, groomer ma prawo zrezygnować z wykonywania dalszych etapów usługi i pobiera opłatę adekwatną do wykonanej pracy i poświęconego czasu.
Suczki z cieczką są obsługiwane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu właściciela suczki z groomerem - nie zaleca się wizyt w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
Groomer nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób niżej wymienionych:
- zaziębienia,
- padaczki,
- chorób serca i układu krwionośnego,
- chorobach skóry o podłożu alergicznym,
- zmianach na skórze oraz guzkach,
- niezrównoważenia psychicznego,
- chorób zakaźnych - nie przyjmujemy chorych psów!
Psy stare, po zabiegach, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność.
Zwalczanie insektów jest obowiązkowe, wykonywane jest na koszt właściciela psa bez wcześniejszego uzgodnienia.
Pies przyprowadzony do salonu musi bezwzględnie posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie w przeciwnym razie groomer może odmówić wykonania wizyty.
Piesek po zakończonej wizycie zostaje oddany wyłącznie osobie która go przyprowadziła do salonu lub przez nią wskazanej.
Uwagi i reklamacje przyjmuję bezpośrednio po wykonany usług.
Po opuszczeniu salonu reklamacji nie uwzględniam.